91.965 Visitas
QUERO COMPRAR
45.391 inmobles para elixir.
Desconto medio de 50.840 conseguido nas 3.469 vivendas vendidas nos últimos seis meses.
Sistema de alertas para que sexas o primeiro en sabelo cando un inmoble baixe de prezo.
QUERO VENDER
201.214 compradores rexistrados, cualificados e ordenados por potencial de compra.
Preme aquí para saber cantos deles preguntaron por unha vivenda como a túa.
Cos datos extraídos de 34.842 inmobles vendidos, podémosche orientar sobre cal é o prezo real da túa vivenda nestes momentos.
BUSCÁMOLA PARA TI

Dinos como é a casa dos teus soños. Explícanos co maior detalle posible como é a vivenda que buscas, cantos dormitorios debe ter e por que, en que zonas a queres e por que, de que presuposto dispós, cantos sodes na familia, idades, e para cando a necesitas. Con toda esta información faremos unha busca exhaustiva para levarte sen rodeos ata a túa casa. Canto máis detallada, máis rápido daremos con ela.

Lin as condicións e acéptoas.
Te informamos que los datos de carácter personal que nos proporciones cumplimentando el presente formulario serán tratados por MAPIDI, S.L. como titular de esta web. La finalidad de la recogida y tratamiento de tus datos es para enviarte nuestra información y promocionarte nuestros productos y servicios para su contratación. Al marcar la casilla de aceptación nos estás dando tu legítimo consentimiento para que tus datos sean tratados conforme a las finalidades de este formulario descritas en las Políticas de Privacidad. Como usuario e interesado te informamos que podrá ser necesario que compartamos tus datos con profesionales asociados del sector inmobiliario, así como con terceras empresas o proveedores de servicios en cuanto sea necesaria su intervención para la correcta ejecución de nuestras actividades y proyectos, actuando todos ellos con adecuado tratamiento de tus datos. Podremos enviarte comunicaciones operativas y comerciales a través de diferentes medios (teléfono, sms, correo electrónico, ordinario, mensajería instantánea a través de aplicaciones -app- u otros equivalentes). Podrás ejercer tus derechos de acceso, rectificación y supresión, así como otros derechos, tal y como se explica en nuestro Aviso Legal.